Ik zag laatst een video en het ging erover dat er eigenlijk geen strijd is tussen arm en rijk, maar een strijd tussen mensen die geven en mensen die nemen. Mensen die iets maken voor anderen en mensen die alleen profiteren zonder iets terug te geven.
Onze regering neemt alleen maar. Ze pakken af. Wij betalen, wij verrichten het werk en wij zorgen ervoor dat de boel blijft draaien in Nederland. Daar heb je ons voor nodig, dus waarom negeer je ons dan, regering van Nederland?
Dan heb je hun ideologie, socialisme. Ook dat is een systeem van alleen maar nemen. Ze pakken van jou af waar je hard voor gewerkt hebt en in plaats van dat je zelf kan bepalen aan wie je geeft, gaan zij jouw rijkdom verdelen onder de mensen die er nooit wat voor gedaan hebben.
En dan heb je de immigranten die hier hun handje ophouden en alles voor elkaar krijgen. Werkelijk alles. Ook zij nemen alleen maar en geven niets terug aan Nederland.
Dus ik kan mij er wel in vinden. Ik denk dat daar ook een groot deel van de frustratie van het volk zit. De oneerlijkheid, de corruptie, het bloed, het zweet en de tranen die wij in dit land stoppen alleen om zwartgemaakt te worden door een regering die er moet zijn om ons te dienen.
Er moet iets drastisch gaan veranderen in Nederland. Het hele systeem moet herzien worden.
